Employer branding
Ce înseamnă brandul de angajator?
Employer branding reprezintă modul în care compania dumneavoastră este percepută de societatea civilă, atât de către actualii și potențialii angajați, cât și de cetățenii din comunitate. Acest lucru poate fi realizat prin evidențierea elementelor culturale unice ale organizației dumneavoastră și prin amplificarea acestora pentru a face din compania dumneavoastră una atractivă pentru candidați.
Un brand de angajator corect este despre definirea esenței companiei dumneavoastră – atât ceea ce o face unică, cât și valorile pe care le susține – și alinierea acestora cu candidații pe care doriți să-i atrageți. Acesta comunică faptul că organizația dumneavoastră este un angajator valoros, ceea ce sporește eforturile de recrutare, angajamentul angajaților și retenția acestora.
Atunci când este gestionat corect, brandul de angajator va genera interes în jurul companiei dumneavoastră, atrăgând candidați motivați și construind o echipă de angajați mulțumiți. Acești oameni adesea împărtășesc experiențele lor pozitive cu candidații potențiali, clienții, consumatorii și alte părți interesate, extinzând astfel impactul și vizibilitatea brandului dumneavoastră de angajator.
Servicii companii
Recrutăm inteligent, onest, realist și căutam soluții viabile.
Pentru mai multe informații despre serviciile noastre și pentru a discuta despre nevoile specifice ale companiei dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați.